جسمانی توت فرنگی ضد التهابی توت فرنگی نویسنده

جسمانی: توت فرنگی ضد التهابی توت فرنگی نویسنده بیماری تحقیقات اکسیدان مقاله فرنگی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری قصه‌گویی قاعده ندارد / یهروز افخمی

    به گزارش ایسنا، طبق گزارش رسیده، بهروز افخمی در کارگاه تخصصی فیلمنامه «دوره راه نما» که با نام شهید مرتضی حسین پور در حاشیه هشتمین دوره جشنواره عمار برگزار شد،

    قصه‌گویی قاعده ندارد / یهروز افخمی

    یهروز افخمی: قصه گویی قاعده ندارد

    عبارات مهم : مخاطب

    بهروز افخمی گفت: قصه گویی قاعده ندارد؛ هر فیلمساز باید راه خودش را کشف کند.

    به گزارش ایسنا، طبق گزارش رسیده، بهروز افخمی در کارگاه تخصصی فیلمنامه «دوره راه نما» که با نام شهید مرتضی حسین پور در حاشیه هشتمین دوره جشنواره عمار برگزار شد، گفت: فن زنده ماندن قصه حفظ حس کنجکاوی در مخاطب است که البته الگو و قاعده از پیش تعیین شده است ای ندارد و هر فیلمسازی که در این زمینه مستعد باشد به طور ذاتی باید بتواند این شیوه را در خود کشف و از آن استفاده کند.

    قصه‌گویی قاعده ندارد / یهروز افخمی

    این کارگردان در کارگاه فیلمنامه دوره راه نما که با نام «شهید مرتضی حسین پور» در حاشیه هشتمین جشنواره عمار برگزار شد،تسلط بر فن قصه گویی را از مهم ترین شیوه های زنده ماندن اثر ذکر کرد و گفت: هارون الرشید چون نمی توانست زیاد از چهار زن داشته باشد، هر شب یکی از زنهایش را می کشت ولی شهرزاد تنها زنی بود که با قصه گویی جهت خلیفه هر شب قصه را در نقطه ای حساس تمام می کرد، به طوری که خلیفه که خواب آلود شده است بود نه می توانست از دنبال کردن داستان منصرف شود و نه می توانست ادامه آن را حدس بزند به همین علت شهرزاد را زنده نگه می داشت تا ادامه قصه را فردا شب جهت او تعریف کند و این گونه توانست هزار یک شب از خلیفه مهلت بگیرد.

    فن زنده ماندن قصه را بیاموزید

    به گزارش ایسنا، طبق گزارش رسیده، بهروز افخمی در کارگاه تخصصی فیلمنامه «دوره راه نما» که با نام شهید مرتضی حسین پور در حاشیه هشتمین دوره جشنواره عمار برگزار شد،

    وی افزود: گاهی ممکن هست، فیلمنامه نویس نشانه اش پول یا شهرت باشد ولی جهت رسیدن به نشانه ا‍ ش باید مخاطب را پای فیلم نگه دارد بعد باید خوب قصه بگوید. یعنی «بعد چه شد» را در قصه اش لحاظ کند. اگر شما فن زنده ماندن قصه را بلد نباشید دیگر فرقی نمی کند نشانه شما بیان یک ایده ذهنی باشد یا به تصویر کشیدن حقیقت چون در هر صورت شما به نشانه تان نخواهید رسید.

    افخمی اظهار داشت: ایجاد سئوال «بعد چه شد» تنها قاعده حفظ مخاطب است ولی اصلا کار راحت ای نیست، چون ممکن است بعضی ازمخاطبان علاقه ای به شنیدن ادامه داستان شما نداشته باشند. روزانه میلیون ها مخاطب در دنیا در انتظار خوراک هستند و زیاد از 30 ثانیه به شما وقت نمیدهند چون کنترل تلویزیون دستشان است و اگر قصه آنها را جذب نکند خیلی راحت شبکه را عوض میکنند.

    کارگردان فیلم روباه افزود: خلق لحظهای که در آن مخاطب طوری گرفتار شود که هم نتواند از خیرش بگذرد و هم نتواند آن را حدس بزند سخت هست. در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی امکان دسترسی راحت تری جهت جلب مخاطب وجود دارد. اینترنت یکی از بسترهایی است که این امکان را جهت شما فراهم می کند ولی به همان میزان نگه داشتن مخاطب سخت تر شده است هست؛ آیا که او گزینه های متعددی جهت گزینش دارد و خیلی راحت می تواند شما را کنار بگذارد.

    قصه‌گویی قاعده ندارد / یهروز افخمی

    مدارس سینمایی کارکردهای آموزشی خود را از دست داده اند

    وی در ادامه به شرایط سهل الوصول و در عین حال سخت و سخت جهت فیلمسازان جوان اشاره کرد و گفت: امروزه مدارس سینمایی کارکردهای آموزشی خود را از دست داده اند. وقت ما حجم کتاب ها و اطلاعاتی که راجع به سینما موجود بود از یک قفسه با ده ردیف کتاب زیاد نمی شد ولی امروز اوضاع عوض کردن کرده است و اطلاعات منحصرا در دست مدارس نیست. اگر زبان بلد باشید که کار برایتان خیلی راحت است اگر هم بلد نباشید باهمین زبان فارسی 100 برابر اطلاعاتی که وقت ما بود را می توانید به دست بیاورید.

    به گزارش ایسنا، طبق گزارش رسیده، بهروز افخمی در کارگاه تخصصی فیلمنامه «دوره راه نما» که با نام شهید مرتضی حسین پور در حاشیه هشتمین دوره جشنواره عمار برگزار شد،

    افخمی با اشاره تسهیل شدن شرایط ساخت جهت همگان بیان داشت: از نظر امکانات شرایط جهت ساخت مهیاتر از قبل شده، جهت همین هر کس میتواند فیلم بسازد و هر کسی میتواند از طریقی که خودش کشف کرده است مخاطب شما را بدزدد.

    وی افزود: شما یا میتوانید فیلم بسازید یا نمی توانید. ولی آن کسی که بلد نیست با انواع و اقسام شیوهها توجیه می کند. به عنوان نمونه می گوید فیلم من را 20 سال دیگر می فهمند یا می گویند تماشاچی ها مبتذل شده است اند و فیلم مبتذل می بینید.

    قصه‌گویی قاعده ندارد / یهروز افخمی

    نیاز به حرف تازه در سینما

    کارگردان «شوکران» در خصوص شیوه های تمرین و کسب مهارت گفت: هر چیزی که به صورت الگو درآمده باشد دیگر به درد نخواهد خورد چون ما در سینما به حرف تازه نیاز داریم. شما هیچ الگویی را نمی توانید تعقیب کنید چون شخصیت تازه ای هستید و با میلیون ها آدم دیگر تفاوت می کنید اگر دراین زمینه حرف تازه ای داشته باشید معلوم می شود که این کاره هستید یا نیستید.

    واژه های کلیدی: مخاطب | زنده ماندن | بهروز افخمی | اخبار فرهنگی و هنری


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار